رسالة في أحكام الصيام ናይ ጾም ደንብታት (ترجمة لرسالة نبذ في أحكام الصيام للعلامة ابن عثيمين رحمه الله)
رسالة في أحكام الصيام ናይ ጾም ደንብታት (ترجمة لرسالة نبذ في أحكام الصيام للعلامة ابن عثيمين رحمه الله)
  | لغة التجرنيا لأهل ارتريا   | 1246
ክቡራት አሕዋትን አሓትን ተጠቀምቲ ቋንቋ ትግርኛ ዝኾንኩም ፡                                                             እዛ ትስዕብ ክታብ (ሪሳላ) ኣርእስታ (ናይ ጾም ደንብታት) ናይ ሸኽ ሙሓመድ ሳልሕ ኣልዑሰይሚን(ረቢ ይርሓመሎም) ብትርጉም ክቡር ሓውና ሸኽ ዓብድሰላም ነጋሽ ብምክትታልን ምኽርን ናይ ክቡር ሸኽና ኒዛር ሃሽም ኣልዓባስ  ከነቕርበልኩም ንፈቱ።                                                                          ኣገዳሲ ሓበሬታ ፡- ብዛዕባ ጾም ናይ ነብሰ ጾርን ንውላድን ዘጥብባን ደቀ’ነስትዮ ዑለማእ ዝተፈላለየ ሑክሚ ከም ዝሃቡ ክንሕብር ንፈቱ ። ናብ ደሊል (ማስረጂ፡መርትዖ) ዝቀረበ ሑክሚ(ውሳነ)፡ ብዝስዕብ ሓዲስ ናይ ረሱል (ሰለላሁ ዓለይሂ ወ ሰለም) ከም ዘይ ጽማ ነገር ግን ኣብ ክንዲ እቲ ዘይጸመኦ መዓልታት ኣብ ክንዲ  ኩሉ መዓልቲ ን ሓደ መስኪን (ድኻ ወይ ስኡን) ይዐንግላ ።                                                                                        إِنَّ اللهَ تَعَالَى وَضَعَ شَطْرَ الصَّلَاةِ ـ أَوْ: نِصْفَ الصَّلَاةِ    وَالصَّوْمَ عَنِ الْمُسَافِرِ وَعَنِ الْمُرْضِعِ أَوِ الْحُبْلَى»)  أخرجه أبو داود في «الصوم» باب اختيار الفطر (2408)، والترمذي  في «الصوم» باب ما جاء في الرخصة في الإفطار للحبلى والمرضع (715)، والنسائي في «الصيام» (2274)، وابن ماجه في «الصيام» باب ما جاء في الإفطار للحامل والمرضع (1667)، من حديث أنس بن مالكٍ الكعبي القشيري رضي الله عنه، وهو غير الأنصاريِّ. وصحَّحه الألباني في «صحيح أبي داود» (2083). 
 
     
      ንዝቕጽል ጽሑፍ ኣብ ታሕቲ ጠውቕ
document1